عشق جاوید

خسته ام........


لحظه های بی کسی را در تنهاییم احساس کردم در زمانی که تو رفتی و به بودن من اهمیتی ندادی
چرا باید بی کسی را در نبودن تو احساس کنم ، آخر من در این دنیای غریب فقط تو را داشتم
... چرا تو هم من را تنها گذاشتی ، چرا باید قلبم در نبودنت با شتاب بزند ، آخر چرا نمی توانم حرف های
دلم را به کسی بگویم.
نمی دانم ، غم های زیادی است که در این دل بیمارم نهفته است
فشار های زیادیست که هر روز قلبم را به درد می آورد
کم کم دارم امیدم را از دست می دهم


نظرات شما عزیزان:

عرفان
ساعت22:31---5 ارديبهشت 1391
روز به روز بهتر تر از دیروز. ایول
تقدیم تو


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->

+ نوشته شده در سه شنبه 5 ارديبهشت 1391برچسب:, ساعت 8:5 توسط سپهر |