عشق جاوید

چشمانم غرق در اشکهایم شده
......

دیگر گذشت؛تو کار خودت را کردی؛

دلم را شکستی و رفتی

......

همه چیز گذشت و تمام شد؛این رویا های من با تو بود که تباه شد....

انگار دیگر روزی نمانده برای زندگی؛ انگار دیگر دنیای من بن بست شده ؛ راهی ندارم برای فرار از غمهایم...

این هم جورم من بود از این که برایت مثل دیگران نبودم ؛ کسی بودم که عاشقانه تورو دوست داشت ؛ دلی داشتم که هوای تورو داشت....
دیگر گذشت ؛ حالا تو نیستی و من جا منده ام ؛ ؛ تو رفته ای و من بدون تو تنها مانده ام.....
فکر دل دادن و دلبستن را از سرم بیرون می کنم ؛ هر چه عشق و دوست داشتن است را از دلم دور میکنم ؛ اگر از تنهایی هم بمیرم دلم را با هیچکس آشنا نمی کنم.....

دیگر بس است ؛ تا کی باید دلم را بدهم و شکسته پس بگیرم ؛ تا کی باید برای این و آن بمیرم؟


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->

+ نوشته شده در پنج شنبه 29 فروردين 1391برچسب:, ساعت 14:24 توسط سپهر |