عشق جاوید

عشق جاویدان


 

بــ ـــه او بگـــ ـــوییـــ ــــد دوستـــ ــــش دارم ....

بــ ـــه اوکـــ ــــه گـــ ـــل همیشــ ـــه بـــ ـــهار من است ...

بــ ـــه اوکـــ ــــه قشنگــ ـــ تــ ـــریــ ـــن بهــ ـــانــ ـــه بــ ـــرای بــ ـــودن من اســ ـــت ...

و

بــ ــــه او کــ ـــه عشــ ـــق جــ ــاودانــ ـــه ی من اســ ـــت ...

 

[ چهارشنبه بیست و هشتم فروردین 1392 ] [ 13:12 ] [ sepehr ] [ یک نظر ]

 


[ جمعه نهم فروردین 1392 ] [ 19:34 ] [ sepehr ] [ 5 نظر ]

 


تنهایم قشنگه

گفتی سه روز دیگر باز خواهی گشت.......میدانستی دنیا دو روز است


میخواهم پیکی بزنم
به سلامتی تویی که کمرم رو شکستی اما
من هنوزم دوست دارم
میخواهم پیکی بزنم
به سلامتیتویی که از زندگیم رفتی اما از
دلم نه
به سلامتی تویی که به نبودت عادت کردم
ولی دلم بودنت رو میخواد …
به سلامتی سرمای نبودنت که گرمای
تابستون جلوش کم میاره
سلامتیه تویی که فکر میکنم تونستم
فراموشت کنم
اما وقتی تنهام تو سکوت شب ، میبینم که
چقدر دلم هواتو کرده
به سلامتی تویی که آرزو بودی …
نفس بودی…
آرامش بودی…
رویا بودی …
ولــــی خاطره شدی …
بغض شدی …
کابوس شدی…



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->

+ نوشته شده در چهار شنبه 4 ارديبهشت 1392برچسب:, ساعت 9:1 توسط سپهر |