عشق جاوید

سلام خدا:

خوبی. خدایا چرا رفت و چرا منو تنها گذاشت...

خدایا اگه میخواست بره چرا اومد چرا بهم امید زندگی کردن داد.

خدایا چرا چرا زندگی من اینجوریه.

خدایاازت خواهش میکنم فقط یه بار دگه بذار صداشو بشنوم و بهش بگم چرا؟

خدایا فقط همین یه بار این فرصت و ازم نگیر.

ازت خواهش میکنم.

خدایا حتی اگه دادم سرمبزنه ناراحت نمیشم. فقط یه بار دیگه بذار صداشو بشنوم.

دیگه واسه همیشه از زندگیش میرم بیرون.

از زندگی تمام بنده هات میرم بیرون وقتی اونا منو نمیخواند واسه چی من خودمو کوچیک کنم.

وقتی حاضر نیستند منو کنار خودشون بذارند واسه ی چی پیششون باشم.

خدایا فقط بذار یه بار دیگه صداشو واسه همیشه بشنوم.

ازت خواهش میکنم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->

+ نوشته شده در پنج شنبه 13 ارديبهشت 1391برچسب:, ساعت 22:42 توسط سپهر |